Atsiliepimai
Aprašymas
Pedagoginio darbo patirtis rodo, kad daugelis mokinių patiria minkštumo ženklo rašybos sunkumų. Vieni jų „paslaptingąją raidę" rašo labai dažnai (kur reikia ir kur nereikia), kitų mokinių rašto darbuose ji aptinkama gana retai. Siekiant suformuoti taisyklingus minkštumo ženklo rašybos įgūdžius, reikalingos visų ugdymo proceso dalyvių – klasės mokytojo, logopedo, specialiojo pedagogo – pastangos. Šios užduotys tinka ne tik pradinių klasių, bet ir aukštesnių klasių mokiniams, kuriems sunkiai sekasi diferencijuoti kietuosius ir minkštuosius priebalsius. Užduotis gali naudoti klasės mokytojai, lietuvių kalbos mokytojai, logopedai, specialieji pedagogai, tėvai.
Pedagoginio darbo patirtis rodo, kad daugelis mokinių patiria minkštumo ženklo rašybos sunkumų. Vieni jų „paslaptingąją raidę" rašo labai dažnai (kur reikia ir kur nereikia), kitų mokinių rašto darbuose ji aptinkama gana retai. Siekiant suformuoti taisyklingus minkštumo ženklo rašybos įgūdžius, reikalingos visų ugdymo proceso dalyvių – klasės mokytojo, logopedo, specialiojo pedagogo – pastangos. Šios užduotys tinka ne tik pradinių klasių, bet ir aukštesnių klasių mokiniams, kuriems sunkiai sekasi diferencijuoti kietuosius ir minkštuosius priebalsius. Užduotis gali naudoti klasės mokytojai, lietuvių kalbos mokytojai, logopedai, specialieji pedagogai, tėvai.
Atsiliepimai