Iš viso: 32,49 €
The implications of consumer behavior for marketing A case study of social class at Sainsbury
The implications of consumer behavior for marketing A case study of social class at Sainsbury
  • Išparduota.
The implications of consumer behavior for marketing A case study of social class at Sainsbury
The implications of consumer behavior for marketing A case study of social class at Sainsbury

El. knyga: 32,49 €

  • Autorius: Alex Cole
  • Leidėjas:
  • Metai: 20140401
  • Puslapiai: 64
  • ISBN-10: 3954897644
  • ISBN-13: 9783954897643
  • Kalba: Anglų

The implications of consumer behavior for marketing A case study of social class at Sainsbury - 20140401

Atsiliepimai

Formatai:

32,49 €El. knyga

  • Kaina internetu: 32,49 €

Elektroninė knyga:
Atsiuntimas po užsakymo akimirksniu! Skirta skaitymui tik kompiuteryje, planšetėje ar kitame elektroniniame įrenginyje.

Formatai:

32,49 €El. knyga

  • Autorius: Alex Cole
  • Leidėjas: Diplom.de
  • Metai: 20140401
  • Puslapiai: 64
  • ISBN-10: 3954897644
  • ISBN-13: 9783954897643
  • Kalba: Anglų

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
  • 5
  • 0%
  • 4
  • 0%
  • 3
  • 0%
  • 2
  • 0%
  • 1
  • 0%