Organisational Anthropology is a pioneering analysis of doing ethnographic fieldwork in different types of complex organisations, focusing on the process of initiating contact, establishing rapport and gaining the trust of an organisation's members.*BR**BR*The thirteen contributors work from the premise that doing fieldwork in an organisation shares essential characteristics with fieldwork in more 'classical' anthropological environments, but that it also poses some particular challenges to the…
Organisational Anthropology is a pioneering analysis of doing ethnographic fieldwork in different types of complex organisations, focusing on the process of initiating contact, establishing rapport and gaining the trust of an organisation's members.*BR**BR*The thirteen contributors work from the premise that doing fieldwork in an organisation shares essential characteristics with fieldwork in more 'classical' anthropological environments, but that it also poses some particular challenges to the ethnographer, with barriers including the ideological or financial interests of the organisations, protection of resources and competition between organisations.*BR**BR*A number of organisational contexts - including corporations, EU policy arenas, think tanks and the public sector - are explored in case studies from the UK, Japan, Norway, Sweden, Mexico and the USA.
45,99 €
Prisijunkiteir už šią prekę gausite0,46 Knygų Eurų!?
Elektroninė knyga:
Atsiuntimas po užsakymo akimirksniu! Skirta skaitymui tik kompiuteryje, planšetėje ar kitame elektroniniame įrenginyje.
Organisational Anthropology is a pioneering analysis of doing ethnographic fieldwork in different types of complex organisations, focusing on the process of initiating contact, establishing rapport and gaining the trust of an organisation's members.*BR**BR*The thirteen contributors work from the premise that doing fieldwork in an organisation shares essential characteristics with fieldwork in more 'classical' anthropological environments, but that it also poses some particular challenges to the ethnographer, with barriers including the ideological or financial interests of the organisations, protection of resources and competition between organisations.*BR**BR*A number of organisational contexts - including corporations, EU policy arenas, think tanks and the public sector - are explored in case studies from the UK, Japan, Norway, Sweden, Mexico and the USA.
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai