This book argues narrative, people and place are inseparable and pursues the consequences of this insight through the design of narrative environments. This a new and distinct area of practice that weaves together and extends narrative theory, spatial theory and design theory. Examples of narrative spaces, such as exhibitions, brand experiences, urban design and socially-engaged participatory interventions in the public realm, are explored to show how space acts as a medium of communication thr…
This book argues narrative, people and place are inseparable and pursues the consequences of this insight through the design of narrative environments. This a new and distinct area of practice that weaves together and extends narrative theory, spatial theory and design theory. Examples of narrative spaces, such as exhibitions, brand experiences, urban design and socially-engaged participatory interventions in the public realm, are explored to show how space acts as a medium of communication through a synthesis of materials, structures and technologies; and how particular social behaviours are reproduced or critiqued through spatial narratives. This book will be of interest to scholars in design studies, urban studies, architecture, new materialism and design practitioners in the creative industries.
91,29 €
Prisijunkiteir už šią prekę gausite4,56 Knygų Eurų!?
Elektroninė knyga:
Atsiuntimas po užsakymo akimirksniu! Skirta skaitymui tik kompiuteryje, planšetėje ar kitame elektroniniame įrenginyje.
This book argues narrative, people and place are inseparable and pursues the consequences of this insight through the design of narrative environments. This a new and distinct area of practice that weaves together and extends narrative theory, spatial theory and design theory. Examples of narrative spaces, such as exhibitions, brand experiences, urban design and socially-engaged participatory interventions in the public realm, are explored to show how space acts as a medium of communication through a synthesis of materials, structures and technologies; and how particular social behaviours are reproduced or critiqued through spatial narratives. This book will be of interest to scholars in design studies, urban studies, architecture, new materialism and design practitioners in the creative industries.
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai