As the American healthcare system sorts out the ramifications of healthcare reform, patients have quietly reinvented the healthcare decision-making process, refining their own roles and changing their expectations of the people and organizations they turn to for care. To attract and engage these empowered, self-directed patients, healthcare marketers will need to overcome their addiction to outdated strategies and tactics, and to make significant behavioral changes in the way they go to market.…
As the American healthcare system sorts out the ramifications of healthcare reform, patients have quietly reinvented the healthcare decision-making process, refining their own roles and changing their expectations of the people and organizations they turn to for care. To attract and engage these empowered, self-directed patients, healthcare marketers will need to overcome their addiction to outdated strategies and tactics, and to make significant behavioral changes in the way they go to market. In this book, healthcare marketing veteran, Mark Shipley, provides an executive overview of the new realities, and offers a proven protocol for positioning organizations to be competitive in the new marketplace.
50,39 €
Prisijunkiteir už šią prekę gausite0,50 Knygų Eurų!?
Elektroninė knyga:
Atsiuntimas po užsakymo akimirksniu! Skirta skaitymui tik kompiuteryje, planšetėje ar kitame elektroniniame įrenginyje.
As the American healthcare system sorts out the ramifications of healthcare reform, patients have quietly reinvented the healthcare decision-making process, refining their own roles and changing their expectations of the people and organizations they turn to for care. To attract and engage these empowered, self-directed patients, healthcare marketers will need to overcome their addiction to outdated strategies and tactics, and to make significant behavioral changes in the way they go to market. In this book, healthcare marketing veteran, Mark Shipley, provides an executive overview of the new realities, and offers a proven protocol for positioning organizations to be competitive in the new marketplace.
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai