55,99 €
A New Paradigm in Marketing - The Service Dominant Logic: Academia's Reactions to the Theory of Vargo and Lusch
A New Paradigm in Marketing - The Service Dominant Logic: Academia's Reactions to the Theory of Vargo and Lusch
  • Išparduota
A New Paradigm in Marketing - The Service Dominant Logic: Academia's Reactions to the Theory of Vargo and Lusch
A New Paradigm in Marketing - The Service Dominant Logic: Academia's Reactions to the Theory of Vargo and Lusch
El. knyga: 55,99 €
0
  • Autorius: Christina Weißenfels
  • Leidėjas:
  • Metai: 2014
  • Puslapiai: 58
  • ISBN-10: 3954897539
  • ISBN-13: 9783954897537
  • Formatas: PDF
  • Kalba: Anglų

A New Paradigm in Marketing - The Service Dominant Logic: Academia's Reactions to the Theory of Vargo and Lusch | knygos.lt

Atsiliepimai

Formatai:

55,99 € El. knyga
  • 55,99 €
Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,56 Knygų Eurų!?

Elektroninė knyga:
Atsiuntimas po užsakymo akimirksniu! Skirta skaitymui tik kompiuteryje, planšetėje ar kitame elektroniniame įrenginyje.

Formatai:

55,99 €El. knyga

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%