Atsiliepimai
Aprašymas
Knygoje „Tikrovės testas“ aptariama:
Pristatymas: „Geriausia, kai pristatoma 10 skaidrių, nes paprastai žmogus per vieną susitikimą negali suvokti daugiau kaip dešimt sąvokų."
Rizikos kapitalo valdymas: „Rizikos kapitalo valdymas - tai veikla, kuria derėtų užsiimti ne karjeros pradžioje, o pabaigoje. Tai turėtų būti jūsų paskutinis, o ne pirmasis darbas."
Verslo planas: „Ideali verslo plano apimtis - dvidešimt ar net mažiau lapų su priedais. Verslo planui galioja taisyklė„kuo mažiau, tuo geriau". Kiekviena dešimtis lapų, viršijanti dvidešimt, sumažina plano perskaitymo tikimybę dvidešimt penkiais procentais. Tikimybė gauti finansavimą mažėja dar labiau."
Tarybos susirinkimas: „Pati svarbiausia tarybos valdymo taisyklė: niekuomet gyvenime nesistenkite nustebinti tarybos (išskyrus vieną atvejį - kai pardavimo apimtys yra didesnės, nei tikėtasi)."
Inovacijos: „Nesijaudinkite, jei jūsų šiuolaikiškas gaminys turi šiokių tokių trūkumų... Jei bendrovė lauktų, kol jis bus tobulas, niekuomet nejdiegtų jo į rinką, ir pirkėjai netektų galimybės jo įsigyti."
Klientų aptarnavimas: „Švelniai tariant, klientų aptarnavimas - darbas ne kiekvienam. Idealus aptarnaujantis personalas patiria malonumą padėdamas žmonėms ir spręsdamas problemas. To nepasakytum apie kiekvieną žmogų, kuris kreipiasi ieškodamas darbo."
Retorika: „Dauguma retorikos mokytojų nesutiks, tačiau kalbėjimo iš tribūnos tikslas - linksminti žmones. Jei žmonėms linksma, galite mestelėti ir šiek tiek informacijos. Tačiau jei jūsų pranešimas yra itin nuobodus, informacijos kiekis nepavers jo puikia kalba."
Populiarinimas: „Populiarintojas negali puikiai pademonstruoti produkto? Tai neįmanoma. Žmogus negali populiarinti produkto, jei negali jo pademonstruoti."
Viešieji ryšiai: „Trys geriausi klausimai viešųjų ryšių specialistui: „Kokie žurnalistai jums labiausiai patinka?" „Kodėl jie labiausiai jums patinka?",„Ar galėtumėte pateikti išskirtinio savo rengto pristatymo pavyzdį?" Klausdami pirmųjų dviejų galite sužinoti, kam iš tiesų rūpi žurnalistika. Trečiasis klausimas leis sužinoti, kas domisi originaliomis idėjomis."
Elektroninis paštas: „Idealaus elektroninio laiško apimtis yra penki sakiniai. Idealus turinys - viena idėja. Jei protingo žmogaus prašote protingo dalyko, vienu ar dviem sakiniais prisistatykite ir tuomet išdėstykite savo prašymą. Jei prašymas nėra protingas, iš viso niekam nerašykite."
Pokalbis: „Geras pašnekovas pats daug nekalba, bet sugeba prakalbinti kitus.Taigi, pokalbio meistrai yra ne tie, kurie moka kalbėti, o tie, kurie moka klausytis."
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Rasuze.
Pardavėjo reitingas: 100%
Knygoje „Tikrovės testas“ aptariama:
Pristatymas: „Geriausia, kai pristatoma 10 skaidrių, nes paprastai žmogus per vieną susitikimą negali suvokti daugiau kaip dešimt sąvokų."
Rizikos kapitalo valdymas: „Rizikos kapitalo valdymas - tai veikla, kuria derėtų užsiimti ne karjeros pradžioje, o pabaigoje. Tai turėtų būti jūsų paskutinis, o ne pirmasis darbas."
Verslo planas: „Ideali verslo plano apimtis - dvidešimt ar net mažiau lapų su priedais. Verslo planui galioja taisyklė„kuo mažiau, tuo geriau". Kiekviena dešimtis lapų, viršijanti dvidešimt, sumažina plano perskaitymo tikimybę dvidešimt penkiais procentais. Tikimybė gauti finansavimą mažėja dar labiau."
Tarybos susirinkimas: „Pati svarbiausia tarybos valdymo taisyklė: niekuomet gyvenime nesistenkite nustebinti tarybos (išskyrus vieną atvejį - kai pardavimo apimtys yra didesnės, nei tikėtasi)."
Inovacijos: „Nesijaudinkite, jei jūsų šiuolaikiškas gaminys turi šiokių tokių trūkumų... Jei bendrovė lauktų, kol jis bus tobulas, niekuomet nejdiegtų jo į rinką, ir pirkėjai netektų galimybės jo įsigyti."
Klientų aptarnavimas: „Švelniai tariant, klientų aptarnavimas - darbas ne kiekvienam. Idealus aptarnaujantis personalas patiria malonumą padėdamas žmonėms ir spręsdamas problemas. To nepasakytum apie kiekvieną žmogų, kuris kreipiasi ieškodamas darbo."
Retorika: „Dauguma retorikos mokytojų nesutiks, tačiau kalbėjimo iš tribūnos tikslas - linksminti žmones. Jei žmonėms linksma, galite mestelėti ir šiek tiek informacijos. Tačiau jei jūsų pranešimas yra itin nuobodus, informacijos kiekis nepavers jo puikia kalba."
Populiarinimas: „Populiarintojas negali puikiai pademonstruoti produkto? Tai neįmanoma. Žmogus negali populiarinti produkto, jei negali jo pademonstruoti."
Viešieji ryšiai: „Trys geriausi klausimai viešųjų ryšių specialistui: „Kokie žurnalistai jums labiausiai patinka?" „Kodėl jie labiausiai jums patinka?",„Ar galėtumėte pateikti išskirtinio savo rengto pristatymo pavyzdį?" Klausdami pirmųjų dviejų galite sužinoti, kam iš tiesų rūpi žurnalistika. Trečiasis klausimas leis sužinoti, kas domisi originaliomis idėjomis."
Elektroninis paštas: „Idealaus elektroninio laiško apimtis yra penki sakiniai. Idealus turinys - viena idėja. Jei protingo žmogaus prašote protingo dalyko, vienu ar dviem sakiniais prisistatykite ir tuomet išdėstykite savo prašymą. Jei prašymas nėra protingas, iš viso niekam nerašykite."
Pokalbis: „Geras pašnekovas pats daug nekalba, bet sugeba prakalbinti kitus.Taigi, pokalbio meistrai yra ne tie, kurie moka kalbėti, o tie, kurie moka klausytis."
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Daugiau informacijos apie ACSM formato knygas ir kaip jas skaityti rasite čia.
DĖMESIO!
Tai yra elektroninė knyga, skirta skaityti el. knygų skaityklėse, telefonuose, planšetėse ar kompiuteriuose.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
DĖMESIO!
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Norite ir jūs parduoti skaitytas knygas ir užsidirbti?
Sužinokite daugiau čia
Perskaityta knyga: Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio. Knygos kokybė įvertinta knygos.lt ekspertų.
Atsiliepimai