Tai yra LEAN: kaip išvengti efektyvumo paradokso
Tai yra LEAN: kaip išvengti efektyvumo paradokso
4
  • Išparduota
Knygos autoriai parodo, kad puikiai veikiančios operacijos yra ne pastovi būsena, o nuolatinis inovacijų ir optimizavimo poreikis. Sėkmingi verslai gali palaikyti savo konkurencinį pranašumą tik nuolat grįždami prie kliento ir orientuodamiesi į jo perspektyvą.
0
  • Originalus pavadinimas: This is LEAN
  • Autorius: Niklas Modig, Pär Ahlström
  • Leidėjas:
  • Metai: 2017
  • Puslapiai: 192
  • ISBN: 9785415024759
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 14,5 x 22 x 1,5 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Lina Kadžiulytė

Tai yra LEAN: kaip išvengti efektyvumo paradokso | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

„Tai yra Lean" – praktikoje paprastai pritaikomas skaitinys įvairiose srityse dirbantiems vadovams. Knygos autoriai parodo, kad puikiai veikiančios operacijos yra ne pastovi būsena, o nuolatinis inovacijų ir optimizavimo poreikis. Sėkmingi verslai gali palaikyti savo konkurencinį pranašumą nuolat grįždami prie kliento ir orientuodamiesi į jo perspektyvą. Kai pernelyg daug suinteresuotų asmenų organizacijoje bando tempti skirtingomis kryptimis, grįžimas prie esminės klientų patirties gali atnešti palengvėjimą! „Lean" yra mąstysena, padedanti įgyvendinti šias kritiškai svarbias sąveikas. Nesu radęs knygos, kuri paaiškintų „Lean" sąvokas ir įgyvendinimą, geriau nei ši!"

JOHN LAGERLING
Vyriausias direktorius, Android Global Partnership, Google

„Knygoje pabrėžiamas šiuo metu Švedijos teisingumo sistemoje paplitęs reiškinys. Kiekviena teisingumo sritis dirba efektyviai, tačiau jos veikia atskirai viena nuo kitos, nekoordinuodamos veiksmų, todėl, bendrai paėmus, sistema nėra efektyvi. Padidėjęs dėmesys srauto efektyvumui teisingumo procese, galėtų sukurti humaniškesnį ir greitesnį pralaidumą. Rezultatas? Natūraliai mažėjantys kaštai valstybei."

ANDERS LECKNE
Generalinis vadovas, Kronenbergo suėmimo centras

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


„Tai yra Lean" – praktikoje paprastai pritaikomas skaitinys įvairiose srityse dirbantiems vadovams. Knygos autoriai parodo, kad puikiai veikiančios operacijos yra ne pastovi būsena, o nuolatinis inovacijų ir optimizavimo poreikis. Sėkmingi verslai gali palaikyti savo konkurencinį pranašumą nuolat grįždami prie kliento ir orientuodamiesi į jo perspektyvą. Kai pernelyg daug suinteresuotų asmenų organizacijoje bando tempti skirtingomis kryptimis, grįžimas prie esminės klientų patirties gali atnešti palengvėjimą! „Lean" yra mąstysena, padedanti įgyvendinti šias kritiškai svarbias sąveikas. Nesu radęs knygos, kuri paaiškintų „Lean" sąvokas ir įgyvendinimą, geriau nei ši!"

JOHN LAGERLING
Vyriausias direktorius, Android Global Partnership, Google

„Knygoje pabrėžiamas šiuo metu Švedijos teisingumo sistemoje paplitęs reiškinys. Kiekviena teisingumo sritis dirba efektyviai, tačiau jos veikia atskirai viena nuo kitos, nekoordinuodamos veiksmų, todėl, bendrai paėmus, sistema nėra efektyvi. Padidėjęs dėmesys srauto efektyvumui teisingumo procese, galėtų sukurti humaniškesnį ir greitesnį pralaidumą. Rezultatas? Natūraliai mažėjantys kaštai valstybei."

ANDERS LECKNE
Generalinis vadovas, Kronenbergo suėmimo centras

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
4 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%