36,99 €
Prekių ženklai ir jų kūrimas
Prekių ženklai ir jų kūrimas
  • Išparduota
Prekių ženklai ir jų kūrimas
Prekių ženklai ir jų kūrimas
Perskaityta: 36,99 €
Knygoje pristatoma prekių ženklų samprata ir jų finansinė bei socialinė svarba, analizuojami svarbiausi pasaulio prekių ženklai ir jų valdymo patirtys, nagrinėjama vaizdinė ir žodinė prekių ženklų reikšmė pritraukiant vartotojus. Paskutiniame skyriuje pateikiamos tendencijos, kurios lems prekių ženklų, verslo ir visuomenės ateitį. Prekių ženklai sukuria vartojimo pridėtinę vertę, nes jie sumažina pirkimo riziką ir pastangas, skatina investuoti į kokybę ir inovacijas. Prekių ženklai taip pat ga…
36.99
SKAITYTAKNYGA
  • Autorius: Rita Clifton
  • Leidėjas:
  • Metai: 2011
  • Puslapiai: 288
  • ISBN: 9789955388388
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 14,7 x 22 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Angelė Kėdaitienė, Aldona Bareckienė

Prekių ženklai ir jų kūrimas | knygos.lt

Atsiliepimai

Perskaitytos

36,99 €
Gera Karolis1 84%

Aprašymas

Knygoje pristatoma prekių ženklų samprata ir jų finansinė bei socialinė svarba, analizuojami svarbiausi pasaulio prekių ženklai ir jų valdymo patirtys, nagrinėjama vaizdinė ir žodinė prekių ženklų reikšmė pritraukiant vartotojus. Paskutiniame skyriuje pateikiamos tendencijos, kurios lems prekių ženklų, verslo ir visuomenės ateitį.

Prekių ženklai sukuria vartojimo pridėtinę vertę, nes jie sumažina pirkimo riziką ir pastangas, skatina investuoti į kokybę ir inovacijas. Prekių ženklai taip pat gali pagerinti vartotojų estetinę ir psichologinę patirtį. Ši knyga skirta bet kuriam plataus akiračio žmogui, kuris siekia geriau suprasti prekių ženklų socialinę ir finansinę vertę, šiuolaikinę prekių ženklų kūrimo praktiką ir kai kuriuos naujus šios svarbios temos aspektus.

„Gerai valdomi prekių ženklai turi išskirtinę ekonominę vertę ir yra efektyviausi pastovios gerovės kūriniai. Suprasti prekių ženklo vertę ir jos didinimo galimybes yra esminė vadybos užduotis". - Rita Clifton, kompanijos Interbrand pirmininkė

  • Kaina: 36,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Karolis1.

Pardavėjo reitingas:  84%

Knygos būklė

Perskaitytos

36,99 €
Gera
Karolis1 84%

Knygoje pristatoma prekių ženklų samprata ir jų finansinė bei socialinė svarba, analizuojami svarbiausi pasaulio prekių ženklai ir jų valdymo patirtys, nagrinėjama vaizdinė ir žodinė prekių ženklų reikšmė pritraukiant vartotojus. Paskutiniame skyriuje pateikiamos tendencijos, kurios lems prekių ženklų, verslo ir visuomenės ateitį.

Prekių ženklai sukuria vartojimo pridėtinę vertę, nes jie sumažina pirkimo riziką ir pastangas, skatina investuoti į kokybę ir inovacijas. Prekių ženklai taip pat gali pagerinti vartotojų estetinę ir psichologinę patirtį. Ši knyga skirta bet kuriam plataus akiračio žmogui, kuris siekia geriau suprasti prekių ženklų socialinę ir finansinę vertę, šiuolaikinę prekių ženklų kūrimo praktiką ir kai kuriuos naujus šios svarbios temos aspektus.

„Gerai valdomi prekių ženklai turi išskirtinę ekonominę vertę ir yra efektyviausi pastovios gerovės kūriniai. Suprasti prekių ženklo vertę ir jos didinimo galimybes yra esminė vadybos užduotis". - Rita Clifton, kompanijos Interbrand pirmininkė

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%