Atsiliepimai
Formatai:
Aprašymas
Matematikos užduočių modelių rengimas ir įgyvendinimas – priemonė, skirta specialiesiems pedagogams, dirbantiems su įvairaus amžiaus (priklausomai nuo gebėjimų ir specialiųjų poreikių) mokiniais. Pagal šią priemonę gali dirbti ir dalyko mokytojai. Ji pravers ir tėveliams, papildomai dirbantiems su vaiku namuose. Ši priemonė padės lavinti mokinių dėmesį, regimąjį suvokimą, orientavimąsi erdvėje, įtvirtins skaičiavimo (daugybos, dalybos) įgūdžius, geometrinių figūrų pavadinimus, lavins smulkiąją motoriką, skatins kūrybiškumą. Leidinio tikslas – sudominti specialiųjų poreikių mokinius, pateikti jiems ne tik skaičiavimo, bet ir priemonės modelio kūrimo užduotį. Leidinio esmė – vienas mokinys sukuria priemonės modelį ir pateikia ją įgyvendinti kitam mokiniui.
Leidinyje pateikiami pirmos veiklos (skaičių suma, skirtumas) ir antros veiklos (sumos, skirtumo kodai) atsakymai. Tikėtina, kad tai pades mokytojui kontroliuoti mokinio veikl4. Mokiniui rekomenduojama patikrinti gautus rezultatus. Šis metodas ugdo mokinių savikontrolę, pastabumą.
Mokytojui rekomenduojama dauginti priemonę, pasirinkti atlikti kai kuriuos ar visus veiksmus, kiekvienam mokiniui parinkti jo gebėjimus ir specialiuosius poreikius atitinkančias užduotis. Iš pradžių priemonė atrodo sudėtinga. Tačiau pakanka vieną ar kelis kartus paaiškinti mokiniui modelio parengimo ir įgyvendinimo eigą ir kito modelio užduotis jis geba atlikti savarankiškai. Specialieji pedagogai ir mokytojai gali bendradarbiauti dirbdami pagal šią priemonę – priemonės parengimo ir įgyvendinimo įgūdžius mokiniai gali įgyti specialiosiose pamokose ir gilinti bei tobulinti juos matematikos pamokose. Tokiu būdu mokytojas neturės aiškinti mokiniui priemonės atlikimo eigos, mokinys gebės atlikti ją savarankiškai.
Tikėtina, kad ši priemonė paįvairins mokinių ugdymosi procesą. Specialieji pedagogai, taikydami šią priemonę, lavins mokinių kompensuojamuosius įgūdžius, matematikos mokytojai, taikydami šią priemonę (ar kurią nors priemonės dalį), individualizuos ir diferencijuos mokymosi sunkumų turinčių mokinių ugdymo procesą.
Formatai:
Matematikos užduočių modelių rengimas ir įgyvendinimas – priemonė, skirta specialiesiems pedagogams, dirbantiems su įvairaus amžiaus (priklausomai nuo gebėjimų ir specialiųjų poreikių) mokiniais. Pagal šią priemonę gali dirbti ir dalyko mokytojai. Ji pravers ir tėveliams, papildomai dirbantiems su vaiku namuose. Ši priemonė padės lavinti mokinių dėmesį, regimąjį suvokimą, orientavimąsi erdvėje, įtvirtins skaičiavimo (daugybos, dalybos) įgūdžius, geometrinių figūrų pavadinimus, lavins smulkiąją motoriką, skatins kūrybiškumą. Leidinio tikslas – sudominti specialiųjų poreikių mokinius, pateikti jiems ne tik skaičiavimo, bet ir priemonės modelio kūrimo užduotį. Leidinio esmė – vienas mokinys sukuria priemonės modelį ir pateikia ją įgyvendinti kitam mokiniui.
Leidinyje pateikiami pirmos veiklos (skaičių suma, skirtumas) ir antros veiklos (sumos, skirtumo kodai) atsakymai. Tikėtina, kad tai pades mokytojui kontroliuoti mokinio veikl4. Mokiniui rekomenduojama patikrinti gautus rezultatus. Šis metodas ugdo mokinių savikontrolę, pastabumą.
Mokytojui rekomenduojama dauginti priemonę, pasirinkti atlikti kai kuriuos ar visus veiksmus, kiekvienam mokiniui parinkti jo gebėjimus ir specialiuosius poreikius atitinkančias užduotis. Iš pradžių priemonė atrodo sudėtinga. Tačiau pakanka vieną ar kelis kartus paaiškinti mokiniui modelio parengimo ir įgyvendinimo eigą ir kito modelio užduotis jis geba atlikti savarankiškai. Specialieji pedagogai ir mokytojai gali bendradarbiauti dirbdami pagal šią priemonę – priemonės parengimo ir įgyvendinimo įgūdžius mokiniai gali įgyti specialiosiose pamokose ir gilinti bei tobulinti juos matematikos pamokose. Tokiu būdu mokytojas neturės aiškinti mokiniui priemonės atlikimo eigos, mokinys gebės atlikti ją savarankiškai.
Tikėtina, kad ši priemonė paįvairins mokinių ugdymosi procesą. Specialieji pedagogai, taikydami šią priemonę, lavins mokinių kompensuojamuosius įgūdžius, matematikos mokytojai, taikydami šią priemonę (ar kurią nors priemonės dalį), individualizuos ir diferencijuos mokymosi sunkumų turinčių mokinių ugdymo procesą.
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Daugiau informacijos apie ACSM formato knygas ir kaip jas skaityti rasite čia.
DĖMESIO!
Tai yra elektroninė knyga, skirta skaityti el. knygų skaityklėse, telefonuose, planšetėse ar kompiuteriuose.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
DĖMESIO!
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Norite ir jūs parduoti skaitytas knygas ir užsidirbti?
Sužinokite daugiau čia
Perskaityta knyga: Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio. Knygos kokybė įvertinta knygos.lt ekspertų.
Atsiliepimai