Atsiliepimai
Formatai:
Aprašymas
Literatūros vadovėliai 9–10 klasei atitinka naująją dalyko programą. Autoriai siekia pagrindinės mokyklos mokiniams suteikti humanitarinio išsilavinimo pagrindus, skatinti skaityti ir savarankiškai, kūrybingai interpretuoti tekstus. Į literatūros kūrinį yra žvelgiama kaip į estetinę ir dorovinę vertybę.
Vienas iš svarbiausių tikslų – išlavinti mokinių gebėjimą skaityti atidžiai, tai yra suprasti, patirti kūrinį, palyginti jį su kitais. Pasitelkus kultūrinį, istorinį kontekstą aptariamos kūrinio radimosi sąlygos, poveikis amžininkams ir išliekamoji vertė. Mokiniai kviečiami kaip tyrėjai pasigilinti į kūrybos proceso ir kūrinio suvokimo aplinkybes.
Naujoji programa siūlo aptariant kai kurias temas remtis gana skirtingais literatūros kūriniais, publicistiniais tekstais. Todėl kitas autorių tikslas – išmokyti nuosekliai, rišliai komentuoti tekstą, įžvelgti jame literatūrinės ir visuomeninės minties pokyčius. Antai tautinių vertybių sklaida ir puoselėjimas priklauso nuo istorinės raidos, vis naujų visuomenės gyvenimo iššūkių, ir pati tautinės tapatybės samprata nėra statiška, kinta atsižvelgiant į istorines aplinkybes.
Ugdymo turinys vadovėliuose pateikiamas derinant chronologinį ir teminį principą. Nagrinėjant gana skirtingus literatūros kūrinius, publicistikos tekstus, diskutuojant, ieškant savą požiūrį patvirtinančių argumentų ugdoma asmeninė, kultūrinė, pilietinė kompetencija.
Dar vienas tikslas – išmokyti interpretuoti, ugdyti gebėjimą savarankiškai skaityti ir suprasti taip pat ir neaptartą kūrinį, autoriaus keliamas vertybes, teksto meninės raiškos ypatybes. Jei susidarys atidaus skaitymo įprotis, dažną mokinį gąsdinanti teksto suvokimo užduotis taps intriguojančia, kūrybinę mintį ir diskusiją skatinančia veikla. Pokalbiai apie praeities ir dabarties literatūrą skatins apmąstyti ir savąją gyvenimo patirtį.
Sudėtingesnio kūrinio interpretavimas kartu yra ir tyrimas (reikia įsigilinti į kontekstą, palyginti kūrinius), ir problemos sprendimas (galima rinktis iš kelių perskaitymo būdų). Svarbu ne išmokyti atkartoti kurį nors teksto interpretavimo variantą, o įpratinti skaityti savarankiškai, tai yra ir suvokti, ir interpretuoti patiems, dalyvauti dialoge su tekstu ir diskusijoje su kitais skaitytojais, išsakyti kritišką požiūrį, savą vertinimą ir nuolat ieškoti tiesos. Mokiniai, skatinami lyginti kūrinius pagal tematiką, problematiką, veikėjų tipus ir kitais aspektais, geriau įgus apibendrinti, daryti išvadas.
Siekiant minėtų ugdymo tikslų galima puikiai derinti privalomus skaityti ir kontekstinius autorius, atsižvelgiant į mokinių poreikius ir gebėjimus rinktis nagrinėjimo aspektus, užduotis.
EXTRA 70 %nuolaida
Kupono kodas: SUPER
Akcija baigiasi už 2d.22:30:33
Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.
Formatai:
Literatūros vadovėliai 9–10 klasei atitinka naująją dalyko programą. Autoriai siekia pagrindinės mokyklos mokiniams suteikti humanitarinio išsilavinimo pagrindus, skatinti skaityti ir savarankiškai, kūrybingai interpretuoti tekstus. Į literatūros kūrinį yra žvelgiama kaip į estetinę ir dorovinę vertybę.
Vienas iš svarbiausių tikslų – išlavinti mokinių gebėjimą skaityti atidžiai, tai yra suprasti, patirti kūrinį, palyginti jį su kitais. Pasitelkus kultūrinį, istorinį kontekstą aptariamos kūrinio radimosi sąlygos, poveikis amžininkams ir išliekamoji vertė. Mokiniai kviečiami kaip tyrėjai pasigilinti į kūrybos proceso ir kūrinio suvokimo aplinkybes.
Naujoji programa siūlo aptariant kai kurias temas remtis gana skirtingais literatūros kūriniais, publicistiniais tekstais. Todėl kitas autorių tikslas – išmokyti nuosekliai, rišliai komentuoti tekstą, įžvelgti jame literatūrinės ir visuomeninės minties pokyčius. Antai tautinių vertybių sklaida ir puoselėjimas priklauso nuo istorinės raidos, vis naujų visuomenės gyvenimo iššūkių, ir pati tautinės tapatybės samprata nėra statiška, kinta atsižvelgiant į istorines aplinkybes.
Ugdymo turinys vadovėliuose pateikiamas derinant chronologinį ir teminį principą. Nagrinėjant gana skirtingus literatūros kūrinius, publicistikos tekstus, diskutuojant, ieškant savą požiūrį patvirtinančių argumentų ugdoma asmeninė, kultūrinė, pilietinė kompetencija.
Dar vienas tikslas – išmokyti interpretuoti, ugdyti gebėjimą savarankiškai skaityti ir suprasti taip pat ir neaptartą kūrinį, autoriaus keliamas vertybes, teksto meninės raiškos ypatybes. Jei susidarys atidaus skaitymo įprotis, dažną mokinį gąsdinanti teksto suvokimo užduotis taps intriguojančia, kūrybinę mintį ir diskusiją skatinančia veikla. Pokalbiai apie praeities ir dabarties literatūrą skatins apmąstyti ir savąją gyvenimo patirtį.
Sudėtingesnio kūrinio interpretavimas kartu yra ir tyrimas (reikia įsigilinti į kontekstą, palyginti kūrinius), ir problemos sprendimas (galima rinktis iš kelių perskaitymo būdų). Svarbu ne išmokyti atkartoti kurį nors teksto interpretavimo variantą, o įpratinti skaityti savarankiškai, tai yra ir suvokti, ir interpretuoti patiems, dalyvauti dialoge su tekstu ir diskusijoje su kitais skaitytojais, išsakyti kritišką požiūrį, savą vertinimą ir nuolat ieškoti tiesos. Mokiniai, skatinami lyginti kūrinius pagal tematiką, problematiką, veikėjų tipus ir kitais aspektais, geriau įgus apibendrinti, daryti išvadas.
Siekiant minėtų ugdymo tikslų galima puikiai derinti privalomus skaityti ir kontekstinius autorius, atsižvelgiant į mokinių poreikius ir gebėjimus rinktis nagrinėjimo aspektus, užduotis.
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Daugiau informacijos apie ACSM formato knygas ir kaip jas skaityti rasite čia.
DĖMESIO!
Tai yra elektroninė knyga, skirta skaityti el. knygų skaityklėse, telefonuose, planšetėse ar kompiuteriuose.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
DĖMESIO!
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Norite ir jūs parduoti skaitytas knygas ir užsidirbti?
Sužinokite daugiau čia
Perskaityta knyga: Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio. Knygos kokybė įvertinta knygos.lt ekspertų.
Atsiliepimai