Keturios kuprinės
  • Išparduota
Perskaityta: 5,39 €
Keturios kuprinės – kelionių dienoraštis, kuriame keturių draugų nuotykiai susipina su patarimais, vietos kultūrų įdomybėmis, stebinančiais kraštovaizdžiais ir namų ilgesiu. Kelionė dviračiais, autobusais, traukiniais ir laivais Pietryčių Azijoje, naktys palapinėse ant vandenyno kranto Australijoje, iškylantys „Žiedų valdovo“ kadrai Naujojoje Zelandijoje, sklandymas, sandboarding’as, banginių stebėjimas ir mėtinių termitų ragavimas Pietų Amerikoje, maudynės vulkano krateryje Antarktidoje. Ilga…
5.39

Perskaitytos

Labai gera vilmutte 92%

Aprašymas

Ilgais vasaros vakarais sėdėdami lauke ir žaisdami Naujakurių žaidimą, vis kartojome – laikas kažką keisti. Dalis mūsų, krizės paveikti, sėdėjome be darbų ir džiaugėmės, kad ji išvadavo iš šių pančių. Nelabai patiko, ką darėme, ir norėjome kažką keisti. Darbo paieškos Lietuvoje nebuvo itin vaisingos, taigi sukirbėjo mintis, kad krizė – geriausias laikas keliauti. Nė vienas neturime šeimos, vaikų, paskolų iki gyvos galvos ir kitų nepalankių aplinkybių, trukdančių išdrįsti bandyti.
Sukirtome rankomis ir įtikinome nepraradusį darbo, kad jį prarasti verta, ir jau po savaitės nusipirkome bilietus į vieną pusę...

Pripažink, tu irgi apie tai svajoji! Mes taip pat norėjome pažinti, suprasti, užuosti, pajusti, paragauti, paliesti ir įgyvendinti svajonę! Pakeliauti, pamatyti bent dalelę mūsų didelio ir nuostabaus pasaulio! Kai labai labai ko nori, pagrindiniai dalykai yra: svajok, suplanuok ir vykdyk (DREAM IT, PLAN IT, DO IT)!!! Negalime slėpti – esame be galo laimingi, norime tuo pasidalyti ir su tais, kam ši avantiūra būtų įdomi!

HAU!! LABAS, PASAULI!!!!!

• Kaina: 5,39 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas vilmutte.

Pardavėjo reitingas:  92%

Atsiliepimai

• Skaitytojas
    • 2021-04-27

Knyga dabar tik skaitau,bet galiu pasakyti,sios knygos minusus ir pliusus.Pradesiu nuo minusu,tai pirma autore patingejo ikelti daugiau foto,nes jai skaitytojas skaito apie autores visus isvardintus pasaulio krastus,noris ir vaizda pamatyti,kur autore buvo,mazai nuotrauku ir tai kai kurios foto yra siaip neidomios,kaip pav foto piestines sienos nuotrauka zmoniu(Vietnamas) nugaises kazkoks gyvunas kuris parduodamas turguje,nes siaip apkeliaujant tirk krastu,galima daug geru foto prifotkinti,tai speju arba autorei tas buvo neaktolu arba tingejo fotkinti arba daugiau ikelti foto,jai apskritai buvo kazka daugiau nufotografavusi.Antras minusas,nepatiko rasymo stilius autores,bet kadangi is nuotraukos matyti,kad autore ir dar trys zmogeliai yra paauglisko,vaikisko amziaus,tad nesistebiu,kad knyga parasyta vaikisko,paauglisko stiliaus,aisku jaunimui,vaikams manau tiktu sis rasymo stilius,bet suaugusiam zmogui,tai tikrai erzina ir nervina toks vaikiskas rasymo stilius.Toliau,trecias minusas,autore mazai ka apraso apie tenai esancias gamtos vaizdus,daugiau apraso apie maista,kaip vaziuoja kokiu transportu,zmones ju skirtingus charakterius bruozus ir pns.Susidaro tok ispudis,kad autore nelabai zino kazka apie lankytinas pasaulio krastu gamtos civilizacija,nes apie gamtos vaizdus mazai tera aprasoma,kiek supratau is knygos svarbiausia autorei buvo perteikti skaitytojui,kaip ji su draugais leidzia laika gamtoje,tarp zmoniu,kelionese,aisku idomu tai skaityti,bet skaitant norisi ir apie gamtos vaizdus daugiau suzinoti ir pamatyti foto,deja,to knygoje as pasigedau! Dabar pliusai,nors ju mazai,pliusa duodu uz tai,kad autore saziningai uzsidirbo uzsienyje pinigu,kad galetu pamatyti pasauli su savo trimis draugais.Antras pliusas drasa,keista kad tokie labai dar jauni,nepabugo leistis i kelione aplink pasauli,tai tikrai rizikingas budas,aisku trys bendrazygiai vis ne vienas zmogus,saunu kad jiems pavyko pamatyti daug graziu vaizdu,praleisti laika fantastiskai,nors ir labai rizikinga ruostis tokiai kelionei tik keturiems paaugliams ,kurie net nesuvoke kokie pavojai gali ju laukti keliaujant po pasauli,nezinant gerai vietu,zmoniu,aplinkos ir pns.Sakyciau,kad po laiminga zvaigzde jie gime,kad sekmingai pavyko grizti i Lietuva! Nezinau ar as tokio vaikisko amziaus pasirsciau tokiam zygsniui,kai pasiryzo sie jaunuoliai,bet uz drasa , nora ir ryzta pasiekti savo tikslo,galima tik pagirti,kad jiems tai pavyko padaryti!

Rodyti daugiau
3 pirkėjai įvertino šią prekę.