2,69 €
6,99 €
12,99 €
12,99 €
Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje
Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje
  • Išparduota
Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje
Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje
El. knyga: 2,69 €
Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje
Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje
Perskaityta: 6,99 €
Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje
Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje
Perskaityta: 12,99 €
Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje
Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje
Perskaityta: 12,99 €
Įžymiojo bestselerio „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms pasirodymo” 75 - ųjų metinių proga išleidžiami nesenstantys Karnegio patarimai, pritaikyti skaitmeniniam amžiui, kuriame gyvename šiandien.1936 metais Deilas Karnegis (Dale Carnegie) savo skaitytojams padarė įdomų pareiškimą: „Bendrauti su žmonėmis yra bene didžiausia problema, su kuria jūs susiduriate”. Šis teiginys sudaro jo knygos „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms” pagrindą ir tebegalioja iki šiol. Tačiau kurti stra…
6.99
SKAITYTAKNYGA
SKAITYTAKNYGA
SKAITYTAKNYGA
  • Autorius: Dale Carnegie
  • Leidėjas:
  • Metai: 2011
  • Puslapiai: 220
  • ISBN: 9786094371110
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: ePub, MOBI
  • Formatas: 15 x 22 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Leonas Ramutis Tamošiūnas

Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje | knygos.lt

Atsiliepimai

(3.93 Goodreads įvertinimas)

Formatai:

2,69 € El. knyga

Perskaitytos

6,99 €
Gera Atigis 100%
12,99 €
Labai gera Sita 100%
12,99 €
Labai gera Raštininkas 100%

Aprašymas

Įžymiojo bestselerio „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms pasirodymo” 75 - ųjų metinių proga išleidžiami nesenstantys Karnegio patarimai, pritaikyti skaitmeniniam amžiui, kuriame gyvename šiandien.

1936 metais Deilas Karnegis (Dale Carnegie) savo skaitytojams padarė įdomų pareiškimą: „Bendrauti su žmonėmis yra bene didžiausia problema, su kuria jūs susiduriate”. Šis teiginys sudaro jo knygos „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms” pagrindą ir tebegalioja iki šiol. Tačiau kurti strategijas, kaip bendrauti su žmonėmis, yra sudėtingiau.

Nors gyvename amžiuje, kai norint išgarsėti pakanka triukšmingai prisistatyti ir apsinuoginti, ši knyga ne apie tai, kaip užmegzti draugystes ir naudotis įgyta įtaka „einančiu iš burnos” būdu, Karnegio žodžiais tariant. Tai knyga apie tokius žmonių tarpusavio santykius, kurie „eina iš širdies”. Ji apie tai, kaip įsigyti draugų tokiu būdu, kokiu jūsų gerasis senelis užkariavo jūsų išmintingosios senelės širdį – nuoširdžiu domėjimusi, širdinga empatija, sąžiningu įvertinimu. Ji ir apie tai, kaip įgytą ilgalaikę įtaką nukreipti abipusės naudos ir bendros pažangos link.

Ši knyga stengiasi pateikti naujus paaiškinimus ir aprašyti taikymo būdus. Kaip suprasti ir panaudoti Karnegio principus skaitmenizuotame pasaulyje? Kai kuriuos iš galimų atsakymų elementų galima aptikti sąrašuose, kurių Karnegio laikais dar nebuvo, pavyzdžiui, žurnalo Forbes leidinio „World’s Most Admired Companies” (Geriausios pasaulio kompanijos) sąraše, žurnalo Harvard Business Review leidinio „Best Performing CEOs in the World” (Geriausi pasaulyje kompanijų vadovai) sąraše, na, ir jau minėtame žurnalo Time leidinio „100 Most Influential People in the World” (100 įtakingiausių pasaulio žmonių) sąraše. Kai kurie iš tų elementų (kartais juos galima laikyti ir perspėjimais) pravertė kaip vadovai, padedantys orientuotis tame kontekste, kuriame šiandien pasiekiama tarpusavio santykių sėkmė. Laikantis Karnegio pirmosios knygos dvasios, tolesni knygos puslapiai nuolat primins, kad priežastys, dėl kurių ką nors darome, yra svarbesnės už tai, ką darome.

Nors pereiti prie Karnegio principų taikymo šiandien nėra sudėtingiau nei atsisakyti visų tų moderniausių bendravimo priemonių ir vėl pasikliauti telegramomis, telefono pokalbiais ir gyvu bendravimu, tačiau ir ne taip paprasta, kaip kiekvieną savo skaitmeninės erdvės aspektą papildyti trupučiu žmogiškumo. Apskritai paėmus, geriausias variantas būtų protingas asmeninių bruožų ir skaitmeninės dabarties derinys. To derinio naudojimas prasideda nuo sąžiningo savo dabartinės padėties įvertinimo. Nuo čia aiškiai matyti kelias, vedantis į jūsų santykių su kitais pažangą.

  • 2,69 €
Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,03 Knygų Eurų!?

Elektroninė knyga:
Atsiuntimas po užsakymo akimirksniu! Skirta skaitymui tik kompiuteryje, planšetėje ar kitame elektroniniame įrenginyje.

  • Kaina: 6,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Atigis.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
  • Kaina: 12,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Sita.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
  • Kaina: 12,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Raštininkas.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė

Kiti šios knygos leidimai:

Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje (kišeninis formatas)
Išleidimo metai 2014

Formatai:

2,69 €El. knyga

Kiti leidimai:

Išparduota
Išleidimo metai 2014

Perskaitytos

6,99 €
Gera
Atigis 100%
12,99 €
Labai gera
Sita 100%
12,99 €
Labai gera
Raštininkas 100%

Įžymiojo bestselerio „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms pasirodymo” 75 - ųjų metinių proga išleidžiami nesenstantys Karnegio patarimai, pritaikyti skaitmeniniam amžiui, kuriame gyvename šiandien.

1936 metais Deilas Karnegis (Dale Carnegie) savo skaitytojams padarė įdomų pareiškimą: „Bendrauti su žmonėmis yra bene didžiausia problema, su kuria jūs susiduriate”. Šis teiginys sudaro jo knygos „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms” pagrindą ir tebegalioja iki šiol. Tačiau kurti strategijas, kaip bendrauti su žmonėmis, yra sudėtingiau.

Nors gyvename amžiuje, kai norint išgarsėti pakanka triukšmingai prisistatyti ir apsinuoginti, ši knyga ne apie tai, kaip užmegzti draugystes ir naudotis įgyta įtaka „einančiu iš burnos” būdu, Karnegio žodžiais tariant. Tai knyga apie tokius žmonių tarpusavio santykius, kurie „eina iš širdies”. Ji apie tai, kaip įsigyti draugų tokiu būdu, kokiu jūsų gerasis senelis užkariavo jūsų išmintingosios senelės širdį – nuoširdžiu domėjimusi, širdinga empatija, sąžiningu įvertinimu. Ji ir apie tai, kaip įgytą ilgalaikę įtaką nukreipti abipusės naudos ir bendros pažangos link.

Ši knyga stengiasi pateikti naujus paaiškinimus ir aprašyti taikymo būdus. Kaip suprasti ir panaudoti Karnegio principus skaitmenizuotame pasaulyje? Kai kuriuos iš galimų atsakymų elementų galima aptikti sąrašuose, kurių Karnegio laikais dar nebuvo, pavyzdžiui, žurnalo Forbes leidinio „World’s Most Admired Companies” (Geriausios pasaulio kompanijos) sąraše, žurnalo Harvard Business Review leidinio „Best Performing CEOs in the World” (Geriausi pasaulyje kompanijų vadovai) sąraše, na, ir jau minėtame žurnalo Time leidinio „100 Most Influential People in the World” (100 įtakingiausių pasaulio žmonių) sąraše. Kai kurie iš tų elementų (kartais juos galima laikyti ir perspėjimais) pravertė kaip vadovai, padedantys orientuotis tame kontekste, kuriame šiandien pasiekiama tarpusavio santykių sėkmė. Laikantis Karnegio pirmosios knygos dvasios, tolesni knygos puslapiai nuolat primins, kad priežastys, dėl kurių ką nors darome, yra svarbesnės už tai, ką darome.

Nors pereiti prie Karnegio principų taikymo šiandien nėra sudėtingiau nei atsisakyti visų tų moderniausių bendravimo priemonių ir vėl pasikliauti telegramomis, telefono pokalbiais ir gyvu bendravimu, tačiau ir ne taip paprasta, kaip kiekvieną savo skaitmeninės erdvės aspektą papildyti trupučiu žmogiškumo. Apskritai paėmus, geriausias variantas būtų protingas asmeninių bruožų ir skaitmeninės dabarties derinys. To derinio naudojimas prasideda nuo sąžiningo savo dabartinės padėties įvertinimo. Nuo čia aiškiai matyti kelias, vedantis į jūsų santykių su kitais pažangą.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%