This book presents a survey of contemporary research investigating the psychological processes related to media consumption. As a rapidly growing and changing sub-discipline of mass communication, Media Psychology analyzes how media facilitate communication and how communication, in turn, shapes attitudes, emotions, and behavior. The handbook addresses leading ideas and debates in media psychology, persisting lines of inquiry and new areas of interest. Adopting an organizational approach that e…
This book presents a survey of contemporary research investigating the psychological processes related to media consumption. As a rapidly growing and changing sub-discipline of mass communication, Media Psychology analyzes how media facilitate communication and how communication, in turn, shapes attitudes, emotions, and behavior. The handbook addresses leading ideas and debates in media psychology, persisting lines of inquiry and new areas of interest. Adopting an organizational approach that embraces a dynamic systems perspective, the book is subdivided into sections that examine nested components of the larger system in question, such as audiences, messages, content and context, while also acknowledging that they do not function in isolation.
This book presents a survey of contemporary research investigating the psychological processes related to media consumption. As a rapidly growing and changing sub-discipline of mass communication, Media Psychology analyzes how media facilitate communication and how communication, in turn, shapes attitudes, emotions, and behavior. The handbook addresses leading ideas and debates in media psychology, persisting lines of inquiry and new areas of interest. Adopting an organizational approach that embraces a dynamic systems perspective, the book is subdivided into sections that examine nested components of the larger system in question, such as audiences, messages, content and context, while also acknowledging that they do not function in isolation.
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai