Atsiliepimai
Aprašymas
Mokinių matematiniams gebėjimams ugdyti ir įtvirtinti dažnai vien darbo per pamokas neužtenka: tai tema labai sunki, tai skirtingų gebėjimų vaikai sunkiai perpranta naują pamokos temą, tai mokiniams pritrūksta motyvacijos, noro... Papildomos matematinės užduotys skatins mokinius domėtis skaičiais, reiškiniais, matematinėmis problemomis, ieškoti naujų ir įdomesnių sprendimo būdų.
Atlikdami šias užduotis, mokiniai drauge įtvirtins savo žinias, plėtos praktinius įgūdžius, ugdysis kūrybiškumą. Ilgainiui daugelis mokinių galbūt susižavės matematika, kaip praktinių gyvenimo sprendimų priemone...
Atlikdami siūlomas užduotis po pamokų (mokytojui sutikus, ir per pamokas), laisvalaikiu ir SAVO NORU, mokiniai įtvirtins loginio mąstymo, savarankiško darbo įgūdžius, stengsis/gebės originaliai mąstyti, motyvuotai reikšti savo mintis ir argumentuotai pateikti išvadas. NES TAI JIE DARYS PATYS!!!
Šios serijos leidiniuose pateikiamos užduotys susijusios su artimiausia vaiko aplinka, per pamokas įgytomis žiniomis, įgimtu smalsumu ieškoti tiesos.
„Pradinio ir pagrindinio ugdymo programose“ (2009 m.) numatoma, kad pradinių klasių mokiniai turi gebėti sieti skaičius ir aritmetinius veiksmus su konkrečiais artimiausios aplinkos objektais ir situacijomis (tema „Skaičiai ir skaičiavimai“); gebėti vertinti matematinius modelius ir jų naudingumą sprendžiant kasdienio gyvenimo problemas („Reiškiniai, lygtys, nelygybės“); gebėti orientuotis aplinkoje, nusakyti atstumus, aplinkos objektų parametrus („Geometrija“); stengtis suvokti, kad išmatuoti – tai nustatyti, kiek tam tikrų vienetų telpa į matuojamą objektą („Matai ir matavimai“); gebėti rinkti duomenis, juos sisteminti, vaizduoti diagramomis, rasti duomenis įvairiose lentelėse („Statistika“). Visa tai ir dar daugiau jie ras paėmę į rankas knygą „2 × 2 ketvirtokams“.
Serija „I.M.A.M!“ skiriama visiems I, II, III ir IV klasės mokiniams. Šios serijos leidiniai kviečia visus pradinukus, norinčius gudrauti, abejoti, klysti, ieškoti, atrasti ir džiaugtis perprastais matematikos stebuklais, pavartyti „I.M.A.M!“ leidinių puslapius.
Sėkmės matematikos labirintuose!
Mokinių matematiniams gebėjimams ugdyti ir įtvirtinti dažnai vien darbo per pamokas neužtenka: tai tema labai sunki, tai skirtingų gebėjimų vaikai sunkiai perpranta naują pamokos temą, tai mokiniams pritrūksta motyvacijos, noro... Papildomos matematinės užduotys skatins mokinius domėtis skaičiais, reiškiniais, matematinėmis problemomis, ieškoti naujų ir įdomesnių sprendimo būdų.
Atlikdami šias užduotis, mokiniai drauge įtvirtins savo žinias, plėtos praktinius įgūdžius, ugdysis kūrybiškumą. Ilgainiui daugelis mokinių galbūt susižavės matematika, kaip praktinių gyvenimo sprendimų priemone...
Atlikdami siūlomas užduotis po pamokų (mokytojui sutikus, ir per pamokas), laisvalaikiu ir SAVO NORU, mokiniai įtvirtins loginio mąstymo, savarankiško darbo įgūdžius, stengsis/gebės originaliai mąstyti, motyvuotai reikšti savo mintis ir argumentuotai pateikti išvadas. NES TAI JIE DARYS PATYS!!!
Šios serijos leidiniuose pateikiamos užduotys susijusios su artimiausia vaiko aplinka, per pamokas įgytomis žiniomis, įgimtu smalsumu ieškoti tiesos.
„Pradinio ir pagrindinio ugdymo programose“ (2009 m.) numatoma, kad pradinių klasių mokiniai turi gebėti sieti skaičius ir aritmetinius veiksmus su konkrečiais artimiausios aplinkos objektais ir situacijomis (tema „Skaičiai ir skaičiavimai“); gebėti vertinti matematinius modelius ir jų naudingumą sprendžiant kasdienio gyvenimo problemas („Reiškiniai, lygtys, nelygybės“); gebėti orientuotis aplinkoje, nusakyti atstumus, aplinkos objektų parametrus („Geometrija“); stengtis suvokti, kad išmatuoti – tai nustatyti, kiek tam tikrų vienetų telpa į matuojamą objektą („Matai ir matavimai“); gebėti rinkti duomenis, juos sisteminti, vaizduoti diagramomis, rasti duomenis įvairiose lentelėse („Statistika“). Visa tai ir dar daugiau jie ras paėmę į rankas knygą „2 × 2 ketvirtokams“.
Serija „I.M.A.M!“ skiriama visiems I, II, III ir IV klasės mokiniams. Šios serijos leidiniai kviečia visus pradinukus, norinčius gudrauti, abejoti, klysti, ieškoti, atrasti ir džiaugtis perprastais matematikos stebuklais, pavartyti „I.M.A.M!“ leidinių puslapius.
Sėkmės matematikos labirintuose!
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Daugiau informacijos apie ACSM formato knygas ir kaip jas skaityti rasite čia.
DĖMESIO!
Tai yra elektroninė knyga, skirta skaityti el. knygų skaityklėse, telefonuose, planšetėse ar kompiuteriuose.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
DĖMESIO!
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Norite ir jūs parduoti skaitytas knygas ir užsidirbti?
Sužinokite daugiau čia
Perskaityta knyga: Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio. Knygos kokybė įvertinta knygos.lt ekspertų.
Atsiliepimai