Atsiliepimai
Formatai:
Aprašymas
No matter your line of work, you are pretty much assured of encountering someone who is difficult to deal with--an angry customer, a disgruntled employee, a know-it-all consultant, or simply someone off the street who is mentally ill, intoxicated, or otherwise unstable. You will find yourself in situations engaging with someone who is emotional or confused or has an agenda that clearly conflicts with yours or that of your business. In these situations, can you prepare for the possibility of the interaction heading the wrong way, while still maintain a calm demeanor and a focus on shared goals and a successful outcome? What common skills do these scenarios--and many others like them--require?
Elektroninė knyga:
Atsiuntimas po užsakymo akimirksniu! Skirta skaitymui tik kompiuteryje, planšetėje ar kitame elektroniniame įrenginyje.
Kaip skaityti el. knygas ACSM formatu?
Formatai:
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Daugiau informacijos apie ACSM formato knygas ir kaip jas skaityti rasite čia.
DĖMESIO!
Tai yra elektroninė knyga, skirta skaityti el. knygų skaityklėse, telefonuose, planšetėse ar kompiuteriuose.
Daugiau informacijos apie el. knygas čia >
Atsiliepimai