Atsiliepimai
Formatai:
Aprašymas
Most of us have an intuitive sense of superior branding. We prefer to purchase brands we find distinctive--that deliver on some important, relevant dimension better than other brands. These brands have typically achieved positional advantage. Yet few professionals have had the formal training that goes beyond marketing theory to bridge the "theory-doing gap"--understanding the specific techniques and strategies that can be used to create brands that attain positional advantage in the marketplace.
Elektroninė knyga:
Atsiuntimas po užsakymo akimirksniu! Skirta skaitymui tik kompiuteryje, planšetėje ar kitame elektroniniame įrenginyje.
Kaip skaityti el. knygas ACSM formatu?
Formatai:
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Daugiau informacijos apie ACSM formato knygas ir kaip jas skaityti rasite čia.
DĖMESIO!
Tai yra elektroninė knyga, skirta skaityti el. knygų skaityklėse, telefonuose, planšetėse ar kompiuteriuose.
Daugiau informacijos apie el. knygas čia >
Atsiliepimai