45,99 €
Ads to Icons
Ads to Icons
  • Išparduota
Ads to Icons
Ads to Icons
El. knyga: 45,99 €
Using fifty international case studies of new, iconic campaigns this book examines current and future trends in advertising and demonstrates how advertising can succeed in a multi-media age.
0
  • Autorius: Paul Springer
  • Leidėjas:
  • Metai: 20090803
  • Puslapiai: 368
  • ISBN-10: 0749458348
  • ISBN-13: 9780749458348
  • Formatas: ACSM ?
  • Kalba: Anglų

Ads to Icons | Paul Springer | knygos.lt

Atsiliepimai

(3.43 Goodreads įvertinimas)

Formatai:

45,99 € El. knyga

Aprašymas

Using fifty international case studies of new, iconic campaigns this book examines current and future trends in advertising and demonstrates how advertising can succeed in a multi-media age.
  • 45,99 €
Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,46 Knygų Eurų!?

Elektroninė knyga:
Atsiuntimas po užsakymo akimirksniu! Skirta skaitymui tik kompiuteryje, planšetėje ar kitame elektroniniame įrenginyje.

Kaip skaityti el. knygas ACSM formatu?

Formatai:

45,99 €El. knyga

Using fifty international case studies of new, iconic campaigns this book examines current and future trends in advertising and demonstrates how advertising can succeed in a multi-media age.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%